dagens stora fråga... eller?

Håller just nu på att dricka kaffe för att fylla koffeindepåerna, jag lovar, de kommer behövas ikväll, samtidigt som jag funderar på sminkningen.. Jag tycker ju det är jätteroligt med smink och att sminka, om jag hade orkat och haft pengarna så hade jag velat bli MUA, men jag kör på med mitt amartörande, och roligt är det! Bilden är från i somras, så det är inte exakt som jag sminkar mig nu men tänkte ta lite bilder på det senare, det är ju bara fruktansvärt svårt att få bra bilder nu när det är så mörkt ute och det gör inte bilderna rättvisa, men nu vänder det ju och vi går mot ljusare och bildsnällare-tider :). Om jag inte hinner skriva senare så önskar jag er redan nu ett Gott nytt år! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0