flyttbubblan är spräckt.

lite bilder från de senaste dagarna.
 
Det är vardag igen och vi har spräckt flyttbubblan som vi levt i nu de senaste dagarna. Det har känts jättekonstigt att sitta i vår nya soffa, med nya gardiner, ny inredningsstil och samtidigt vara i en ny lägenhet. Jag går nästan in i dörrkamrarna för att jag inte är van vid att ha så många rum att gå i, haha. Lyxproblem. Vi trivs så himla bra och vi har enbart kartonger som innehåller sådant som behöver hyllor och hutchar för kvar. Jätteskönt verkligen och nu måste jag ställa om hjärnan från flyttkaos till julbestyr, så mysigt men känns jättekonstigt som sagt. Men hur underbart har inte den här helgen varit? Vädret har ju varit helt fantastiskt, första advent kunde ju inte bli finare. Vi hade mysig kväll igår med glögg och saftiga (supergoda om jag får säga det själv) lussebullar som jag gjorde för några veckor sedan och som gömts i mamma och pappas frys i väntan på att få komma fram, vi fick äntligen inviga vårt glöggset och glöggen har nog aldrig smakat så gott. Jag som inte tål alkohol passade på att köpa Blossas Lättglögg (2,2%) som är så god så god, den fick stå och bli varm lite extra för att ånga bort lite extra alkohol, men det gick bra och jag kände ingenting, dock är det väldigt beroende från dag till dag men jag är glad så länge det funkar med lättglöggen för om jag man får säga så så tycker jag att den är den godaste.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0