hemlisarna - avslöjade

 
Kommer ni ihåg att jag och Erik höll på med lite hemlisar i söndags? Det vi gjorde avslöjar bilderna ovan. Jag hade saffran över hemma och biscottisarna som jag gjorde för några veckor sedan är ju så himla goda, så då tänkte jag att vi slänger ihop en sats, vilket jag gjorde rätt i, så goda är de. Sen är det så att min kära mamma har namnsdag på julafton och vi i familjen brukar ha en tendens att glömma den. Dock när mormor levde så hade hon alltid en liten namnsdagspresent och ringde alltid på förmiddagen och grattade, likaså min morbror. På "äldre dagar" så har vi dock bättrat oss, och i år så tänkte jag att jag ville ha en liten namnsdagspresent till mamma, men hon sa att jag inte behövde (självklart). Så vad kunde inte vara bättre än att jag ger henne hennes favoritkaka av alla kategorier? Så mamma fick en Pecan banana cake i lite folie med ett rött sidenband runt om och en liten lapp på. Hon blev jätteglad. Och ja, saffranbiscottisarna finns det några kvar av men jag har en känsla av att dem kommer gå åt när som helst...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0