juldagen - firande i 3 dagar

 
Den första bilden visar hur pigg och glad jag var igår, hållandes på min kudde som jag sydde när jag var 6 år och önskar er God Jul. Bilden på Rocky symboliserar hur jag känner mig idag, men det är bara att pigga på sig, för om några timmar ska jag åka till landet och fira jul igen med Eriks familj, det ryktas om att det är jättemycket snö där ute så en promenad blir det definitivt. Vi hade en helt underbar julafton, den var lugn och stillsam och vi gjorde allting i den takt vi ville, inga tider att passa förutom Kalle Anka såklart. Vi alla fick jättefina paket och alla är supernöjda, jag tänkte visa er allting sen om några dagar, för jag har lyxen att fira jul 3 dagar i rad! Imorgon ska vi nämligen hit till mamma och pappa igen för att fira med Erik, men då blir det mer mys i soffan, tittandes på filmer och lite fortsatt klapputdelning. Så urmysigt! Nej, nu ska jag sparka liv i folket här hemma och göra lite julfrukost, åh jag kan knappt vänta på att få sätta tänderna i årets första (och definitivt inte sista) skinkmacka = Vörtbröd, julskinka och senap... muums.
 
Ha en fantastiskt juldag nu, tänk på att den här dagen är till för att vila och bara vara :) ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0