sista lördagen på tvåtusentolv

/Bilder från vårt mysiga julfirande/
 
Sitter vid köksbordet och har betalat lite räkningar, hade ju kunnat spendera lördagsförmiddagen lite roligare men sådant måste ju göras och om man vill ha tak över huvudet så har man inte mycket till val :) Eftersom jag inte skrivit på två dagar så kan jag nu berätta att vi har varit hundvakter till mysiga Rocky, vi har bara tagit det lugnt och jag har tampats med fibron, den är bättre nu så det är skönt. Jag har för det mesta tittat på The O.C och Erik har spelat dator, så vi har som sagt haft det lugnt och skönt. I eftermiddag, vid fyra så åker Erik till sin kollega och kollar fotboll, käkar pizza och spelar poker med andra kollegor, en riktig grabbkväll helt enkelt, så jag passar på att ha över min familj på middag här och gos. Det blir spaghetti och köttfärssås med chokladmousse till efterrätt, nu får jag äntligen inviga mina fina vinglas och dessertglas som jag fått i presenter sedan 18 årsfirandet för 2 år sedan och fram till min 20 årsdag nu i år. Så nu får jag sätta fart, ska plocka i ordning lite och sedan ta en dusch och piffa till mig lite, om jag har tur och är effektiv så kanske jag hinner med ett avsnitt O.C mellan förberedelserna. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0