121110 - Bilder från gårdagen


 
God morgon. Här är lite bilder som återspeglar min gårdag, jag gick aldrig in på datorn igår då jag inte hade en sådan bra dag. Jag vaknade med en sådan konstig ledsamhet och det brukar jag inte göra, jag började gråta för ingenting och ja, jag tittade extra mycket på min text på insidan av armen. För att leva upp till dem orden så åkte jag och mamma och tränade, jag satt på träningscykel i 30 min ungefär och gjorde lite andra bålövningar, så himla skönt att få svettas ur all inre ångest och förtvivlan min kropp kände. När jag kom hem så käkade jag och sedan satte jag igång att baka, för idag är det ju fars dag och vi ska ha fika för min underbara pappa. Jag ska även baka en annan grej idag som verkligen passar på fars dag. Jag skulle gjort den för ett tag sedan så jag kunde ge er receptet med en egentagen bild men ja, nu blidde det inte riktigt så. När kakan stod i ugnen iallafall så duschade jag och sedan gjorde jag ett jättesmaskigt mellanmål till mig och Erik, det är en äppelkompot med rostade havregryn och vaniljyoghurt, riktiga julsmaker faktiskt, haha. På kvällen så mötte vi upp David och Sofia för en öl och bio, vi såg "Ted", riktigt skön film, den rekommenderas!
 
Nu ska jag dricka mitt te här och sedan göra lite frukost för att sedan köra igång med baket. Jag funderar på att lägga upp bild på receptet åt er ändå, så får ni "leva" med en tidningsbild på den, jag lovar, ni kommer bli så galet sugna på att göra den till era fäder och andra manliga kära. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0