Att hitta glädjen i livets små saker

 
 
Så här ser jag ut denna fredag. Lite färgglatt armband, liten fjäder i örat och ett leende på läpparna. Och varför då? Jo, lite blandat. Dels för att jag är full av längtan och kärlek efter julen och all innebörd av det, att jag och Erik ska på middag till min kära kusin, hennes man och deras underbara son ikväll, för att jag och mamma ska träna imorgon förmiddag, för att jag ska baka till min kära pappa imorgon inför fars-dagfikat på söndag, för att jag och mamma är bästa vänner och förstår varandra, för att jag har en fantastisk sambo som får mig att skratta åt de mest knasiga sakerna, för att jag nästan är klar med alla mina klappar som jag valt med omsorg och kärlek, för att livet är som det är helt enkelt. Inte svårare än så :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0