final i "hela sverige bakar" - do not disturb.

 
Ikväll är det ju final i "Hela Sverige Bakar" och alltså, vad kommer torsdagskvällarna vara utan det? Usch, vill inte tänka på det. Tur att jag har Tv4play så jag kan titta på det om och om igen, haha. Men jag har verkligen älskat att titta på varje program och till och med Erik, som var lite småintresserad av programmet i början, börjat gilla det och han sitter också som bänkad nu varje torsdag bredvid mig. Vi hejjar på Christina, dels för att Erik har gått i parallellklass med henne i högstadiet och sedan för att min gamla frisör är svägerska till henne men den största anledningen är ju för att hon är så jäkla grym! Det berörde mig otroligt när hon berättade om sin reumatism och jag satt och grät i soffan när hon sa att bakningen är som terapi för henne och att hon då får försvinna från smärtor osv för ett tag, det hade ju lika gärna kunnat vara jag som sa det och ja, då "vann hon mitt hjärta". Så vi hejjar och håller tummarna stenhårt för Christina ikväll alltså. Kollar ni och isåfall, vem vill ni ska vinna?
 
P.S mellan 21.00-22.00 ikväll är jag ej anträffbar ;) D.S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0