groggy.

 
Hm, kanske inte var så svårt att gissa på varför ingen får störa mig ikväll 21.00? Nåväl, det betyder ju bara att ni känner mig otroligt bra + att vi förmodligen då har samma intressen? Roligt isåfall :)
 
Jag och pappa åkte iväg förut för att få en naprapatbehandling och jag var helt förstörd efteråt, det var alldeles för länge sedan som jag var där så det satt otroligt hårt på mig, vilket gjorde att jag var helt groggy, illamående och trött efter så pappa fick köra hem mig. Så nu har jag suttit här i soffan i några timmar framför tv4play och tittat på gamla avsnitt av "jul med Ernst", lite lunch i form av fil och mackor, te i mängder och till och med lite glass. På fönsterbrädan bredvid mig lyser ett ensamt litet värmeljus och gör att känslan jag har här nu är lugn och harmoni. Det var precis vad jag behövde, så nu börjar jag komma på banan igen. Tänkte nog hoppa i duschen snart, ta en riktig långdusch med enbart ett litet doftljus tänt och ingen taklampa, det mina vänner är brutalt mysigt. En sådan dusch brukar jag försöka ta en gång i veckan (passar på de dagar då jag inte har ont i armarna) då jag tvättar håret, tar inpackning, ansiktsmask och bara står under varma strålar och bara andas. Det ger väldigt mycket och efteråt så smörjer jag in hela mig i min underbara lotion och sedan kryper jag ner i myskläder och bara mår. Underbart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0