Julklappstips för honom

Något som alltid drabbar mig varje jul är total nollställning när det kommer till vad jag ska köpa till mina manliga nära och kära (alltså, pappa, bror och sambo). Det har självklart drabbat mig denna jul också och tanken: "Varför är det så svårt att handla klappar till er för?" har uttalats några gånger i mitt huvud och till de "drabbade". Men nu imorse så tänkte jag att det bästa för att få igång någon slags motivation till att hitta någonting så gick jag in på mina favoritsidor på nätet där det mesta finns och tänkte att jag kan göra ett kollage till er som läser min blogg, för att även inspirera och hjälpa er (möjligtvis?) på traven inför dessa köp. På Bluebox exempelvis så finns det alltid en massa saker, både skojfriska och "vanliga", där kan man alltså välja och vraka hur mycket man vill. HÄR hittade jag det som jag tipsar om i kollaget från Bluebox. När pappa fyllde 50 förra året så köpte jag "Kära-pappa" boken och fyllde i, det uppskattade han otroligt mycket och det blir ju mer personligt när man lägger ner lite extra själ i klapparna, så det är ett riktigt hett tips! Förra året så hade jag en riktig "Vad-ska-jag-köpa-till-Erik"-torka och på hans önskelista då stod det kläder i princip, jag är ju en rätt kreativ person och gillar att hitta på egna saker men kom inte på någonting så då blev det till slut en tjocktröja, ett skärp och någonting mer som jag inte kommer ihåg nu (hehe, så bra var den klappen) men han blev jätteglad och nöjd med det så då tänkte jag att jag slänger in lite kläder också, scarfen längst ner till höger tycker jag är riktigt snygg. Kläderna i kollaget är från H&M och här är direktlänkar: Scarfen, Stickade koftan och Pyjamasbyxorna. En spännande sak jag hittade på Bagaren och Kocken och som jag tror många grillfantaster skulle gilla är marineraren, läste inte på jättemycket om hur det funkar men känns väl lite som att man bara marinerar köttet och så får det ligga i boxen och gotta sig? Och för att hitta någonting gott att laga så tror jag att Mannerström klarar det galant med inspiration i köket, HÄR hittar ni boken! Hoppas detta kollage hjälpte er på något sätt, ni kanske hittade någon inspiration till någon klapp till era kär, själv kommer jag på en massa andra saker nu med. Ska nog beställa den sista julklappen till farsgubben nu... ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0