julpyntning på jobbet.

 /tidsinställt/
 
Min kollega Eva kom in för någon dag sedan och frågade om jag kunde packa upp våra nyinköpa ljusstakar på jobbet och kolla så att alla fungerade, "självklart" säger jag och skuttar ut och börjar packa upp och trä på de fina kransarna. Alla lyste så fint och nu är de utställda här på kontoret och väntar på att få tändas. På söndag är det första advent och det har nog ingen missat. Jag längtar ju självklart som en toka. Det känns så roligt att den första månaden i vår nya lägenhet är julmånaden, inte mig emot kan vi säga. På torsdag flyttar vi och på söndag åker alla fina julsaker upp som vi redan införskaffat... eller ja... jag ♥
 
P.S Den där pepparkaksburken ni ser på bilderna, det är nog det farligaste inköpet pappa gjort. Herre-min-gud vilka pepparkakor.. Vill inte ens veta hur många jag redan har stoppat i mig. Om jag kommer vara snäll resten av året? D.S
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0