Och där försvann ett ton från mina axlar

 
Nu kan jag pusta ut. Mötet gick bra och det jag misstänkte och befarade är någonting jag nu kan släppa. Oerhört skönt, dock betyder det återigen att fibron är mycket starkare än vad jag tidigare trott, men hellre en sak än flera diagnoser. Man måste se det positivt.
 
Bilderna är från den mysiga dag jag och Therese hade i tisdags. Vi var hos Sussie och fixade naglarna, Therese fick en liten nagelförlängning och blev superfin om naglarna och jag kortade ner mina ordentligt och fick en mycket fin och diskret fransk manikyr som ni ser på de två sista bilderna. Efter nageltiden åkte vi till centrum och fikade och gick runt i lite affärer, tittade på julklappar och myste. Min fina och goa Therese!
 
Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter 2 dagar hemma, en ledig och en sjukdag. Känns bra att få vara någonannanstans än hemma och ännu skönare är det nu när jag kan pusta ut ordentligt efter mötet. Jag ska snart snöra på mig gåskorna och lite varmare kläder och gå ut med Rocky. Efter jobbet blir det träning med mamma, har börjat lite smått nu igen efter min förkylning och det känns bra när jag tränar och anstränger mig så det är jätteskönt. Det är ju jätteviktigt att man börjar försiktigt och smått, framförallt om man haft halsont som jag hade, då ska man verkligen vara försiktig. Jag gick även med i en stegutmaning på Itrim igår som gäller under Novembermånad. Man ska få ihop 250.000 steg under hela månaden, vilket är ungefär 8000 steg/dag, en bra motivation och sporrning.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0