Sprudlar och glöggsetet

 
Hej på er! Skönt med en ny vecka va? Jag bara sprudlar av tanken! Denna vecka innehåller det vanliga, jobb, träning, en ledig dag (som jag ska spendera med tvätt och farmorgos), flyttfix och bakning. På söndag är det ju farsdag och då har pappa beställt min gammelfarmors (alltså pappas mormor) recept på mjukpepparkaka, ska även försöka hinna med att sno ihop en dadelkaka eftersom vi har en massa dadlar över från mitt brödbak i fredags och dem måste man ju använda så vi slipper slänga. På fredag ska jag och Erik även på middag hos min kära kusin Ulrika och hennes mysfamilj, ska bli så gosigt!
 
Jag berättade ju för någon dag sedan att jag äntligen hittat det perfekta glöggsetet men att jag inte kunde visa det för ens vi flyttat och det är uppackat men jag kom på att jag kunde leta efter Sagaforms (som setet är ifrån) produktbild och här är den! Åh, det är så fint och jag är så nöjd. Om ni vill hinna få tag i detta så spring till närmsta Cervera butik. De har även söta skedar och en slev med små hjärtan i toppen, hur söta som helst. Under dagen kommer det även bilder på det jag bakade igår, årets första saffransbak är gjort och ja, doften är ju obetalbar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0