Tidningen "Baka" - högsta betyg

 
Vanligtvis så samåker jag och mamma till jobben tillsammans (vi jobbar med bara 2 min gångavstånd emellan) men på måndagar så börjar hon mycket tidigare så då åker jag med pappa och då åker vi lite senare, så då får jag alltid lite tid ensam hemma efter Erik gått till jobbet. Denna måndagmorgon så passade jag då på att mysa till det lite (jag brukar annars bara gå runt och vänta ut tiden i ren tristess) och kokade mitt favoritkaffe och satte mig och läste i mina baktidningar. Tidningen "Baka" köpte jag förra veckan och gud vad imponerad jag blev av innehållet. I tidningen så låg det även ett prenumerationskort med en trevlig present om man började prenumerera + en väldigt bra rabatt så jag gick in och "köpte" prenumerationen och tidningen väntas dimpa ner i vår nya lägenhetsbrevlåda den 3 december, kan knappt vänta! Om ni har någon nära som älskar att baka så rekommenderar jag er att köpa en prenumeration i julklapp, tidningen är väl värd alla pengar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0