Toppendag!

Sitter nu i soffan och pustar ut. Vilken underbar söndag det blev och pappa är jättenöjd med dagen. Tårtan blev riktigt smaskig och jag har en massa fina bilder att visa er i morgon. Vi avslutade kvällen med middag på Amaranten i stan (vilken pappa är delägare i), superbra mat och härlig atmosfär och med den finaste familjen kunde det ju inte bli så mycket bättre, mycket skratt blir det tillsammans. Jag älskar verkligen min familj, vi finns för varandra i vått och torrt och det är så det ska vara. Nu har jag tvättat bort sminket och till och med packat ner lite böcker. Vi får ju tillträde på torsdag så nu får vi lägga i en växel, mycket som ska fixas :) Nu ska jag pusta ut lite till och läsa, sen blir det sängen. Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0