120930 + 121001

 
 
Vi hade en sådan mysig dag i går hos Anna och Markus. Vi åkte ut till Skärgårdsstad som det heter utanför Åkersberga och gick en promenad till en klipphäll där vi satt i någon timme. Det var ömsom blåsit ömsom sol. Picknicken åts snabbt upp och Akilles sprang omkring och upptäckte skog och mark. Jag hade 1% kvar av batteriet på kameran så ja, bilderna är jag väl inte supernöjd med då de togs så snabbt jag kunde innan den kanske skulle dö. Men mysigt var det och efter när vi blev lite frusna så gick vi till bilen och åkte hem till värmen där vi spelade sällskapsspel och drack te. Urmysig dag och det är sådana här dagar som jag bara vill ha fler av i höst, det är så otroligt härligt och man mår så bra.
 
Nu sitter jag på jobbet och kom in från min långpromenad med Rocky för en stund sedan. Ska åka iväg och träna sen med mamma och efter det är det hem för att städa, städa, städa. Vi har förhandsvisning imorgon så det är bara te' å putsa. På fredag fyller min älskling år och jag har lite saker att förbereda inför det, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0