121013 - Min fantastiska andra halva

 
Jag får nog börja denna lördag med att be om ursäkt för dåligt bloggande igår men jag har mina anledningar. Under dagen så fick jag bara mer ont i halsen så när jag kom hem så satt jag bara i soffan och stirrade. Erik åkte iväg till sina kompisar och kollade fotbollen så jag hade en liten stund för mig själv, så då drog jag mig upp ur soffan och in i duschen, klädde om till mjukiskläder och satte igång en stor kanna te och middagen och käkade i soffan framför diverse tv-program. Jag kollade även på X-factor och sedan kom Erik hem med en överraskning! Och det ser ni på bilderna ovan. Han kom alltså hem med två buketter rosor, 2 inredningstidningar (ungefär som att han kan läsa mina tankar, köper normalt inte inredningstidningar men just nu så vill jag sluka alla) och mitt favoritte just nu. Har jag sagt förut att han är underbar? Om inte så gör jag det nu: Min Erik är helt underbar! 
 
Men nu till något lite tråkigare. Jag vaknar upp vid tjugo över 5 och känner att hela min hals är igenbombad... Inte så kul. Kunde knappt somna om utan bara låg och vred mig och hade mig så jag bestämde mig sen vid kvart över 7 att gå upp och gå ut med Rocky. Sagt och gjort, så nu sitter jag här fortfarande kall om nosen efter promenaden med en kopp grönt te för halsen och nyhetsmorgon framför mig (bästa starten på helgen enligt mig) och Erik ligger forfarande och sussar, ovetandes om att det väntar 5 stenugnsbakade frallor till honom, det är så grymt att ha bästa bageriet 3 minuter ifrån hemmet. I övrigt är det så här jag kommer spendera min dag, men undantag för promenader med Rocky och förmodligen lite The O.C-tittande. Har mina tidningar och mitt te, det gör det hela att ha ont i halsen mycket lättare må jag säga. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0