121027 - Landet genom åren

 
Idag ska vi alltså till landet för höststädning. Ska bli jättemysigt och bilderna ovan är då från landet där vi spenderat väldigt mycket tid under vårt förhållande. De första bilderna är från påsken 2011 och sedan framåt till denna vår och sommar som varit. Det var även på landet som jag och Erik förlovade oss, så det är ett speciellt ställe för oss på alla möjliga sätt. Jag är väl inte jättebra i kroppen idag, benen värker och jag är väldigt tung i kroppen men jag hoppas att en varmdusch, en god frukost och lite kaffe ska hjälpa. Det blir nog bra ändå tror jag. Jag ska se om jag kommer kunna blogga därifrån idag, annars så hörs vi mer imorgon om jag inte skriver något när jag kommer hem ikväll. Ni får ha en jättemysig och härlig lördag, kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0