Bästa tv-kvällen + läkartidstankar

Detta är ju helt fantastiskt! Blogg.se har äntligen fixat en androidapp, nu blev min dag ännu lite bättre. Sitter i soffan nu och väntar på Erik som är och tränar. Det är ju torsdag och det betyder "Kockarnas kamp" och "Hela Sverige bakar" - bästa tvkvällen utan tvekan. Så jag kommer sitta i soffan denna kväll med en kopp te och bara andas. Det känns redan mycket bättre nu när jag och mamma ska till min husläkare imorgonbitti, har skrivit en lapp med stöd"ord" med det som jag vill ta upp, jag glömmer lätt saker (vilket är en fibrogrej) och så blir man ju rätt stressad när man väl sitter där. Jag har en känsla av att jag kommer bryta ihop imorgon när jag sitter där pga allt det som jag är orolig för men då ser han ju hur dåligt jag mår utav det... Är själv på jobbet imorgon också så jag köpte mina favoritkaffebönor idag som jag ska mala och sen koka kaffe på imorgon när jag kommer till jobbet (pappa gillar inte det så får passa på när han inte är på plats). Känns ändå skönt att ha jobbet att åka till efteråt så jag får lite annat att fokusera på. Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0