Dagens 4 x om

/Lite bilder på hur jag sett ut de senaste dagarna - Sista är dagens/
 
Jag har lite krångel med ljuset här på jobbet, i mitt rum är det alldeles för gult och konstigt så jag får gå ut i köket och fota. Gillar helt klart bild nr 2 och 3 bäst när det kommer till ljuset (och sen älskar jag läppennan och stiftet jag har på mig då) då det är hemma jag tagit dem. Får kanske börja göra det på morgnarna om jag hinner. idag är jag lite vågig i håret, trivs verkligen bra i det. Sov bara med en inbakadfläta och sedan har jag haft i lite saltvattenspray och hårspray, sen var det klart'. Är i ett mellanläge med mitt hår just nu, men det växer så det knakar så det är skönt. Ska klippa mig på tisdag för övrigt, ska bli riktigt skönt att få bort lite slitet och även catcha upp med min underbara frisör Mia som aldrig, aldrig gör mig besviken! Det var hon som hjälpte mig att gå från blond till rödhårig och från långhårig till korthårig och jag är så nöjd så nöjd, känner mig så hemma med färgen och det säger hon själv att hon har inte färgat någon annan som det känns så självklart med som det gör med mig, det värmer. Ska fixa en liten grej här nu och som jag sedan ska visa er, någonting mycket roligt har hänt och som jag inte förstår än... ♥

Kommentarer
Postat av: mams

jag röstar på kandidat 2,3 & 4 Hi hi!!
Pyssss

2012-10-11 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0