Dagens tips + tankar om samboskap

 
 
Godmorgon mina vänner! Hoppas att ni är utsövda och uppvilade efter denna hösthelg som varit, för visst har det varit kura-upp-i-soffan-väder denna helg? Ja, själv har jag ju inte haft något val direkt men jag har njutit ändå för för en gångsskull så har jag inte kännt panik över att bara sitta inne hela helgen eftersom jag inte haft ork och kraft åt att göra någonting annat, detta har gjort att jag och Erik verkligen har haft en egen-helg. Supermys. Jag tänker väldigt mycket på det där, att folk och vänner i sin närhet säkert tänker att bara för att man bor ihop så umgås man hela tiden och när man säger att man inte orkar göra något utan bara vill sitta hemma med sin sambo och mysa så blir de arga bara för att: "man gör det hela tiden". Så är det ju verkligen inte... Vardagen svischar ju förbi och man hinner knappt prata med varandra känns det som ibland, så denna helg var verkligen behövlig, framförallt nu när vi är i flyttgången, mycket att diskutera och gå igenom. Men nu till varför jag har de bilder jag har i detta inlägg. Jag såg nämligen dessa på denna blogg och tänkte att det ju är ett grymt tips här på bloggen. För er som inte har fibro så är det ju en jäkligt snygg mode-detalj och för oss med fibro är det ju det men även väldigt bra för våra stela armar och händer/fingrar som blir värre nu på hösten/vintern. De finns att köpas HÄR för endast 249 kr, finns i 3 olika färger. Vi hörs snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0