Hurra för min Erik <3

 
 
Idag fyller min andra hälft 24 år och det firades nu på morgonen med en skål gröt, ägg, te och en liten present. Jag har en större överraskning till honom i morgonbitti som jag inte riktigt skulle hinna med att göra i morse så det blev "vardagsfrukosten" denna födelsedagsmorgon. I det paket han fick nu på morgonen så låg denna ursnygga t-shirt som jag beställde samtidigt som jag beställde mina Kan Dee-tröjor. Har kikat på den här länge till Erik men väntat till födelsedagen. Jag var lite nervös över storleken då den såg så himla stor ut när jag höll upp den (vilket mina tröjor också gjorde men passade perfekt) men den passade helt perfekt, vilket gjorde mig jätteglad. Erik blev också jätteglad över presenten och han ska använda den ikväll när hans familj kommer över på snittar, vin och cupcakes. Om jag känner hans familj rätt så kommer det bli en mysig kväll med mycket prat och hans föräldrar kom hem igår från Grekland så de har nog en hel del att berätta (och visa upp sina fina brännor). Hörs snart igen! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0