Inspirationen hålls intakt + Sju sorters kakor

 
Igår när vi storhandlade så kom vi hem med en kasse med enbart baksaker. Mjöl i alla dess former, rågsikt, rågkross, vetegroddar och gud vet allt. Även torkade frukter, frön och ja, allt i princip. Jag har insett att min inspiration måste tillgodohållas och det gör den genom att ha alla saker hemma, det underlättar ju rätt mycket och då hålls verkligen inspirationen och motivationen igång, den kan ju lätt försvinna om man måste åka till butiken för att handla exempelvis smör/margarin. Kom även hem med den klassiska "Sju sorters kakor"-boken som alla hem borde ha, den är helt perfekt och hittade ett recept däri som jag letat efter på nätet men inte hittat, så jag var självklart tvungen att slänga ihop det igår och det fick mer än välgodkänt av Erik. Visar er bilder på dem senare efter fikat idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0