kl 3-rast och städdagshantering

 
Har nu haft min lilla kl 3-rast här på jobbet, sitter med en poncho och en "kopp" te framför mig nu och ska ta tag i det jobb som väntar nu. Glömde kameran hemma idag så det fick bli lite mobilbilder istället. Ikväll så ska jag och Erik gå igenom lite saker inför lägenheten osv, sånt som bara är kul att gå igenom. Något som jag ser fram emot är lördag, då ska vi nämligen upp till landet och höststäda där med Eriks familj. Jag tänkte dock kolla om det är okej att jag har "kökstjänst" och står och bakar och förbereder mat istället för att gå runt i trädgården och slita, man får ju betala sitt pris för det tyvärr och jag känner att jag måste undvika sådant just nu. Jag får gå och heja på dem istället och förbereda god lunch och fika till arbetarna :) Brukar ni ha städdagar osv? Hur gör ni då, fibrovänner där ute?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0