Underbara skogsbilder på mina fina

 
Den här helgen kunde inte ha börjat bättre. Gårdagskvällen var jättehärlig, alla mumsade i sig allt gott vi hade gjort (ni får bilder från det senare) och imorse så hade jag ju min överraskning till Erik och även det får ni mer bilder från senare. Efter vi njutit av den mysiga frukosten så snörade jag på mig mina leriga gåskor och blev upphämtad av mamma. Vi var ute i 1½ h med Rocky och som ni ser på bilderna så hade vi en fantastisk stund ute i skogen. Rocky var överlycklig, jättesmutsig, jag och mamma fick mysig tid tillsammans, blev leriga om skorna och mamma även lerig på jackan då Rocky fick ryck och hoppade upp med sina tassar på hennes mage. En helt helt fantastisk lördag har jag haft och nu känns det harmoniskt och härligt att snart få gå ner med tvätten till tvättstugan. Det är så här helger ska vara.
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Tänka att få börja varje dag så här..fint och mysigt sällskap, leriga och nöjda alla tre!
Livskvalité!!
Pyss hjärtat <3

2012-10-08 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0