120905 - Fixat med bilder

God förmiddag på er alla! Sitter just nu på jobbet och fixar lite. Handskarna som jag pratade om igår och länkade till fungerar väldigt bra tycker jag, man skulle kunna säga att de "håller händer och fingrar på plats", kanske en konstig beskrivning men de ger ett så pass bra stöd att händerna blir mer stabila, jag kände verkligen ïgår när jag tog av mig dem att jag inte hade de på mig längre. Annars så mår jag bra idag med, dock känner jag att det är en knä-dag idag, så det blir nog en del stående jobb idag. Efter jobbet idag så blir det träning igen, jag kände bara efter gårdagens träning att min stelhet mellan axlar och nacke var bättre, kom dock på nu att det även kan ha att göra med att jag sov med två kuddar i natt. Dock kan det ju inte ha skadat att jag även tränade, så det kanske är en dubbelgrej. Skönt var det iallafall att vakna utan att känna en stor knut mellan skulderbladen.
 
 
 
 Har nu även gjort så att jag kan lägga in bilder från min kamera till jobbdatorn, helt perfekt! Ska snart äta lite mellis, idag blir det nog mitt nyfunna mellis, kvarg med bär.. Provade det igår för första gången och ja, det var ingen sensation men det funkade helt klart.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Emma, ett tips på god mellis. Kesella med Hallonsmak. Köp frysta hallon och ha i någon dl. Lika nyttigt och supergott, inte lika syrligt.

Svar: Åh, perfekt! Jag åt precis och nja, det blev inte lika gott så att prova med hallonsmak är nog bättre :) Tack så jättemycket Sofie!
Emmas fibromyalgi

2012-09-05 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0