120906 - Pissdag

 
Nej, usch. Ingen bra dag idag. Gråtfärdig för ingenting, orkeslös, huvudet är inte med mig och allt känns bara skit just nu för att vara exakt. Att närminnet är dåligt för oss med fibro är inte någonting som hjälper mig nu när jag är ny på jobbet, kommer inte ihåg hur jag gör saker och måste alltid fråga pappa en extra gång innan jag gör någonting. Självklart är det bra på ett sätt då jag gör det rätt från början men det är inte bra i frågan om att jag oftast stör honom i någonting han är mitt uppe i. Det gör mig lite stressad, men jag försöker hejda mig lite, men det är inte lätt. Just nu känner jag bara hur smärtan börjar komma i handlederna också. Nej, skulle vilja kasta in handduken för idag och dagen har knappt börjat än...

Kommentarer
Postat av: Frida

ANDAS EMMA. Vi kan inte vara på topp jämt, men bara att ändra tankar kan göra så mycket. Tänk inte dåligt. Tänk bra. Du är en fantastisk människa, glöm inte det! :)

2012-09-06 @ 19:10:25
URL: http://asnajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0