120909

 
Började dagen med en långpromenad med min fina vän Anne, det blev en på 2h. Väldigt härligt och nu så börjar äntligen luften ute bli så där krispig och höstig och det gillar jag skarpt. Har funnit att promenader verkligen gör mig lugn och harmonisk. Jag har en teori om att det kan ha att göra med att när jag var liten så låg jag alltid ute i min vagn när jag skulle sova, sov som allra allra bäst utomhus alltså och jag tror att det har satt sina fina spår i mig och min själ. Underbart är det iallafall och det blev hela 10.000 steg på vår promenix. Sedan dess har jag suttit i soffan och kollat på tv, väldigt mysigt. Vi ska snart gå och handla och sedan blir det nog ännu mer söndagsmys. Mår som ni säkert förstår väldigt bra idag, har inte ont i kroppen eller så, är bara det vanliga stela som det brukar vara. Kom på nu också att jag måste boka en tid med min husläkare i veckan, han ville ha möte med mig till slutet av september för att kolla läget, måste diskutera medicin med honom, känner inte att Naproxenen hjälper mig och så ska det ju inte vara. Ni får gärna påminna mig om jag inte skrivit om det i slutet av veckan :) För ni vet ju, minnet är ju inte alltid på vår sida för oss fibroänglar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0