120910 - "Simon och ekarna"

Är väldigt stel idag i det vanliga nack- och axelpartiet, trött och ögonen känns som flörtkulor. Men har precis fått i mig lite kaffe och längtar efter dagens pass på gymet, då brukar jag lätta upp och känna mig lite piggare. Visst är vädret lite konstigt idag? Funderar på om det kan ha lite med det att göra, hur mår ni andra fibroänglar i kroppen? Känner ni av väderväxlingen? Jag läste i senaste Fibromyalginytt att det tydligen inte ska ha någon inverkan? Men vet inte riktigt om jag håller med, ska läsa det igen när jag kommer hem och lägga upp det här så får vi se vad ni känner.
 
Igår så tittade vi på "Simon och Ekarna" med bl.a. Bill Skarsgård och Helen Sjöholm, det fick en massa priser här i våras har jag för mig (kommer dock inte på galansnamn) och det förstår jag för den var väldigt välgjord när det kommer till fotografi och kostymörerna hade gjort ett bra jobb, dock kände jag att den var lite seg... Tyvärr. Men väldigt bra skådespelare och de gjorde en mycket bra insats, det gjorde dem men det var själva handlingen som jag inte riktigt kände för. Har ni sett den och vad tyckte ni i såfall?
 

Trailer:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0