120913 - Bortskämd

Bild från gårdagen
 
Just nu är jag väldigt bortskämd med energi och ork (på dagarna iallafall). Dock har jag som vanligt min stelhet att tampas med och nacken är rätt krånglig just nu men jag märker att stelheten blir lättare när jag är ute och går och tränar lite, eftersom kroppen blir varm då. Så om ni kan promenera utan att få ont så gör det gärna, det spelar ingen roll hur länge du är ute, bara du får röra på dig lite. Igår var jag först på Itrim och gick 2 varv i cirkeln (som man ska) och det tar ungefär 30-45 min med stretch sedan gick jag en långpromenad då jag inte gjort det på lunchen och ja, det här vädret är ju helt underbart att gå i. Jag hoppas att jag ínte uppfattas som en skrytmaja när jag skriver om hur mycket jag kan träna och så, jag vill ju vara ärlig och som jag skrev ovan så har jag mycket energi att göra av med, jag blir så lätt rastlös och jag känner direkt i kroppen och huvudet om jag inte varit ute på dagen. Men jag kan säga så här att jag är helt paj när jag kommer hem och sätter mig i soffan på kvällen. De senaste dagarna har jag gått och lagt  mig vid 9-tiden för att jag är så trött.. Men jag känner att sömnen hjälper mig. Hur mår ni idag mina fibroänglar och alla andra änglar där ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0