120916 - Myssöndag

En mycket glad Emma denna söndag.
 
 
Gick upp vid 9tiden imorse, hade svårt att sova på morgonen och eftersom jag stiger upp rätt tidigt på vardagsmorgnarna så är ju kroppen inställd på det. Så jag gick upp och satte på lite kaffe och satte mig i soffan och tittade på Nyhetsmorgon, mycket mysig start på söndagen. Nu ska vi snart iväg på en liten hemlig sak som ska bli jätterolig och efter det ska vi hem igen och äta lite lunch och sedan sätta på lite te och hälla i termosar för efter det ska vi ut på en långpromenad i detta härliga väder. Mår som ni kanske förstår bra idag i knoppen, kroppen är som vanlig men jag vet att jag blir lite lättare efter lite promenad. Ikväll ska vi på middag hos svärföräldrarna mina och därimellan ska vi hinna att städa lite också så det är fint till veckan. Har förövrigt riktig träningsvärk i magen och det känns så roligt, har inte haft det på väldigt länge och så är det ju skönt att känna att träningen tar. Hoppas ni får en väldigt mysig söndag, och om ni orkar så ta er ut i det här vackra vädret, sätt er på en parkbänk med en termos och bara njut av alla vackra färger i träden, det ger så otroligt mycket för sinnet och själen. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0