120920 + Ännu lite mer kläder

Bilder lånade från Monki
 
 
Det blir mycket klädbilder nu men jag är så taggad på att handla en ny garderob. Eller ja, en del utav en ny garderob. Jag är duktig just nu med kost och hälsan så jag känner att jag måste få unna mig lite nytt snart. Allt ovan är från Monki (min absoluta favoritaffär), där hittar jag alltid saker som passar och som jag trivs i och dessa skulle definitivt inte vara ett undantag. Jag skulle verkligen vilja matcha den långa svarta kjolen med lejontröjan, tror det skulle vara en riktigt snygg kombo, dels också för att jag är född i lejonetstecken. Jag ska nog bannemig önska mig presentkort från Monki i julklapp.
 
I övrigt så har jag en helt okej dag måendemässigt. Det är fredag och jag är ensam på kontoret. Har malt mina favoritkaffebönor i min egna kaffekvarn, druckit det goda kaffet som kom utav det och nu sitter jag och jobbar lite mellan varven. Ser fram emot min långpromenad med Rocky som blir sedan efter lunch, dock är det tur att jag har mina torgvantar att klä mina stela och frusna händer med för det var baskemig kallt imorse när jag gick till mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0