120928 - Eget fredagsmys

 
 
Efter jobbet igår så åkte jag och mamma till centrumet nära arbetsplatsen (vi jobbar bara 3 min från varandra) och handlade lite kläder. På kvällen tog vi en promenad och sedan satte jag mig i soffan och tittade på mina 2 favoritprogram just nu, Kockarnas kamp och Hela Sverige bakar. Om jag blev baksugen när jag tittade igår? Behöver nog inte ens svara på den frågan, jag som inte ens gillar cupcakes blev ursugen, men framförallt på att prova att göra egna, det ser så roligt ut och jag som gillar att vara kreativ, det kanske är det jag ska syssla med? Jag ringde pappa igår på kvällen och frågade om jag kunde få vara ledig idag och det gick bra, jag kände att jag egentligen borde varit hemma igår, satt på jobbet med fibrofeber och allt, och idag skulle det inte vara något speciellt så det var okej. Så denna dag är ägnad åt att bara fokusera på mig, jag ska göra mig fräsch och få känna mig lite piggare igen. Förmiddagen blir alltså till att först sitta här en stund med min kaffekopp, sedan ska jag färga min vackra utväxt och måla naglarna, sedan ska jag åka till Lugnett och få en djuprengörning/ansiktsbehandling och färga ögonfransar, bryn och brynplock som jag fick av min älskade bror i födelsedagspresent ♥ Efter det ska jag och mamma träna, det ska bli så himelens skönt. Känner att det verkligen behövs. Jag undrar om man kan ha en bättre fredag än denna, det ska bli så skönt och jag känner att jag förtjänar det efter allt som varit/är. Underbart ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Hoppas du får en riktigt skön och mysig Fredag!
regnet smattrar utanför.. ännu bättre!!
Pyss ses sen! <3

2012-09-28 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0