120930 - Underbara morgon

 
Började även denna morgon med en powerwalk i den härliga höstluften (dock är bilderna från gårdagens morgonpromenix). Det är så himla skönt och jag känner mig så pigg och fräsch efteråt. Jag som är en sådan rastlössjäl är detta verkligen en perfekt start på dagarna, jag hoppas att jag kan hålla i detta. Jag har ju inte problem att gå upp på morgnarna heller, så det är mer motivationen och det här att inte tänka för mycket utan bara gå upp, klä på sig och gå ut. Nu har jag sminkat mig och vi håller på att göra oss i ordning för snart kommer pappa hit och då ska vi lasta lite flyttlådor till lagret på vårt kontor. Har kanske inte berättat det för er men jag och Erik ska flytta. Vi har inte köpt någonting än men vår lägenhet ligger ute och vi är ute och spejjar hela tiden efter någonting. I flyttlådorna nu ligger enbart sådant som vi inte använder till vardags utan sådant som vi klarar oss utan. Efter det åker vi direkt till Eriks ena syster och hennes sambo och deras fina Akilles (en Cavallier King Charles) för långpromenad och lunchmys, en sådan perfekt söndag. Det som verkligen gör denna dag ännu bättre är att jag äntligen kommer i mina "smaljeans", 3 st jeans som jag inte kunnat ha på 1½ år ungefär (ett par till och med 2 år) och jag är så himlahimlaglad över det här, det kanske låter fel osv men jag måste faktiskt få uttrycka min glädje för jag har verkligen kämpat så hårt för det här. Men nog om det, jag har tidsinställt några inlägg under dagen så helt tyst blir det inte. Jag hoppas ni får en underbar söndag och att ni passar på att gå ut lite bara för att andas in lite härlig luft, det ger så mycket ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0