Dagens mående 120903

 
Flytten är igång förfullt. Vi har hållt på här sedan halv 9 imorse, men snart så är vi klara. Jag står för tillfället i mitt nya kontor och skriver, känns riktigt roligt! När allting är klart och jag har ställt upp några ramar och lite blommor så ska ni få se bilder. I övrigt så har jag en bra dag, inget mer än det vanliga stela i axelpartiet och nacken, känns väldigt bra att få må bra första dagen på nya kontoret. Såg till att få ett höj och sänkbartbord så jag kan ställa mig upp när knäna tryter och sätta mig ner när fötterna ger med sig. Nu när jag står här så känner jag att jag borde köpa mig ett par ordentliga arbetsskor, har ni några bra förslag på några?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0