Det rosa och viktiga bandet

 
Direktlänk till artikeln
 
Läste precis på Expressen att designerna bakom märket Dagmar är årets Rosa bandet-designers och åh vad jag tycker om det. Jag har länge beundrat syskontrion bakom Dagmar som döpt sitt märke efter deras farmor och jag har även suktat efter några av deras (läs: alla) plagg de skapar men ja, plånboken sätter ju stopp men jag kan ju alltid beundra och drömma. Eftersom jag känner så starkt för både den hemska cancern som är så förödande för så många familjer (inklusive min egen då min älskade mormor gick bort i det) och för märket Dagmar så kommer jag med än mer stolthet bära detta Rosa band i år som kommer ut den 24 september. Jag önskar även att jag hade en 500-lapp över så jag kunde köpa det fina läderarmbandet till höger, för 495 kr blir det ditt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Tycker nog att vi ska kunna köpa oss ett varsitt rosa armband!
<3 pyss

2012-09-21 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0