Ett hett tips till er!

 
Jag har ett väldigt bra tips till er alla därute, med fibro eller inte. Ibland när jag är ute och åker buss, ute och går eller bara är i miljöer där det låter mycket så har jag mitt headset i öronen utan musik på. Jag är rätt känslig för höga ljud och om jag utsätts för det under långtid så blir jag lätt illamående och får huvudvärk (detta är ett "symptom" när det kommer till fibro) och att då ha headsetet i gör att alla ljud dämpas ordentligt och allt blir mycket mer behagligt. Framförallt i bussar då det låter så mycket när dörrar öppnas och stängs och gud vet allt. Så prova gärna det när ni känner att det är för mycket, det funkar!

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

Jätte bra tips ju, krmaiz<3

2012-09-13 @ 15:23:54
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: Mary Granlund

Hej Emma !
Skulle vilja komma i kontakt med dej, har du någon mailadress ,där jag kan nå dej ?

2012-09-13 @ 15:34:15
Postat av: Mikaela

Sv; Ja det är såå snyggt!
Så himla fin är du! :)

2012-09-13 @ 19:00:36
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0