Födelsedag och Itrim





 
Gårdagen var ju Johans riktiga födelsedag, som ni säkert förstått vid det här laget. Vi firade honom med plockmat (jag fick sushi) och en god chokladmousse till efterrätt. Han fick en jättevacker ring av mamma och pappa, den ni ser på sista bilden. Den glimmade otroligt fint.
 
Idag så börjar jag förmiddagen med att vara hemma. Vid halv 11 ska jag iväg till mitt gym och ha hälsomöte, det ska bli väldigt intressant. Jag berättar efteråt hur det gick. Jag tränar på Itrim som ligger 5 min från mig. Jag har tränat hos dem i snart 2 ½ år och jag är supernöjd. Jag själv är motionskund men som ni säkert sett på tvn och annan reklam så har dem även viktminskningsprogrammet som är superbra. Itrim är väldigt bra träning för mig som har fibro då maskinerna är väldigt skonsamma och det finns inga vikter utan man jobbar mot lufttrycksmotstånd, så ju hårdare du gör ju jobbigare blir det och tvärtom. Jag skulle aldrig kunna gå på vanligt gym och lyfta vikter då mina muskler tar stryk för ingenting, ibland när jag kör lite med hantlar här hemma så har jag obehagligt ont flera dagar efter, alltså inte träningsvärk utan bara ren smärta i musklerna, ungefär som överansträningssmärtor. Så, Itrim fungerar perfekt för mig och jag mår så mycket bättre när jag tränar där några gånger i veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0