Min älskade lurvtuss




I torsdags när jag hade en dåligdag och allting bara kändes jobbigt så tog jag rast från jobbet och tog med min min älskade lurvtuss på en lång skogspromenad. Det var nog det bästa jag kunde gjort, efter bara några steg ut i naturen så släppte all ledsamhet och tyngd inom mig och jag kunde andas och bara gå där och njuta av att se Rockys lycka när han jagade pinnarna jag kastade och sedan gnagde de sönder och samman. Den bästa synen är nog när han legat och tuggat på en pinne ett tag och jag fortsatt gå och när han sedan kommer springades i full kareta mot mig med öronen fladdrandes, det är ren lycka för mig. Det kommer vara helt underbart att få gå ut med honom varje lunch nu på jobbet, vi har turen att skogen bara är ett par steg från dörren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0