Min gamla blogg

 
Jag har haft 3 bloggar innan detta och bloggat i ca 6 år och läser själv flertalet bloggar om dagen via Bloglovin (där även den här bloggen finns, följ mig gärna där så har ni koll på när jag uppdaterar bloggen). Min gamla blogg heter: emjlssmycken.blogg.se. Jag har valt att inte ta bort den utan att spara på den för att det finns så mycket minnen i den för mig. Jag startade den när jag var hemma och var dålig. Den hade först en inriktning på min hobby att göra smycken men sedan när jag började trean i gymnasiet igen så hade jag inte tiden att sitta med smyckena så det rann ut lite i sanden så då blev den bloggen mer till en vardagsblogg. Om ni är intresserade av vad jag har gjort innan den här bloggen så kika gärna in på den och titta, jag har dock lagt den bakom mig och kommer inte uppdatera någonting på den. Jag kommer hålla mig till den här bloggen just för att den här känns mer jag i det stadiet jag är i livet nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0