Mina intressen och "Paradox"

Några av mina stora intressen som jag även kommer att tipsa och skriva om är smink, hår, skönhet, kläder och fotografi. Jag älskar att fota mina nära och kära, saker och ting som jag stöter på och även mig själv (kanske låter själviskt men när jag sminkat mig på ett visst sätt eller har något nytt smink är det alltid kul att visa upp och tipsa om). Detta kommer jag alltså att skriva om här i bloggen också, visa hur jag fixar smink och hår på andra etc. Hoppas att ni tycker det är lika roligt som jag gör.
 
Idag när vi ska till centrum så måste jag bara gå in på Kicks för att kika på Isadoras nya höstkollektion "Paradox". Såg att de har ett riktigt snyggt läppstift som jag är lite sugen på.. Deras hemsida är också väldigt bra, kika in!
 




/Lipstick 01 Bare Bohemian - Matt // Moisturizing lip gloss 23 Zinfandel/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0