att få pyssla om sin älskade farmor

 
Har haft en jättemysig eftermiddag med farmor. Vi åt lunch, pratade om livet och jag gjorde även en liten manikyr på henne. Det är så mysigt att få pyssla om henne, framförallt nu när hon har stamrenovering i sin lägenhet (de kommer hit i augusti - hua) och hon känner sig bara inpyrd och ofräsch. För något år sedan så fick hon ett litet manikyrset av mig med allt hon behöver så när vi träffas så brukar jag hjälpa henne med det. Hon blir alltid så himla glad och jag tycker det är mysigt att få göra henne fin och ge henne den omtanke hon förtjänar. Nu ska jag redigera lite bilder jag tog precis och fortsätta lyssna på musik, som alltid ♥.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0