det välbehövliga, kärlek.

 
Ja, vad ska man säga. Hade en redigt dålig dag igår men jag är ändå stolt över mig själv som försökte göra den till det bästa ändå. Jag gjorde en svull-lunch i form av mackor och yoghurt, satte igång en film och bara satt där. Jag pratade med min käraste Cissa två gånger, vilket var väldigt välbehövligt och hon hörde på mig att jag inte mådde bra, men hon fick mig ändå att skratta gott flertalet gånger och det var så skönt ♥ Vi fick även finbesök i form av min kusin, moster och mitt goa lilla kusinbarn som fyllde en månad igår! Det var också precis det jag behövde, bebisgos. Jag och Ulrika ska hitta en dag då jag kan åka till de så vi får än mer tid med varandra.
 
Vaknade utav mina mänskliga väckarklockor idag igen men lyckades ligga kvar en stund, men nu ska jag göra mig iordning lite. Ska träffa Fridie i centrum lite senare idag och sedan även gå en PW med Sofia! ♥
 
På bilderna ser ni mitt nattduksbord som nu är fullproppat med en massa kärlek i form av teckningar, fina brev och bilder från och på människor som betyder mycket i mitt liv, perfekt att somna och vakna upp till just nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0