En alldeles fantastisk morgon med borrande.

 
Det är alldeles fantastiskt att vakna upp till ljudet av bankande i metall, borrning och bilning i betong och ljudet av hur en bygghiss åker upp och ner för husfasaden klockan sju på morgonen. Blir ni avundsjuka? Jag förstår er.
 
Och nej jag överdriver inte. Hade sett fram emot att sova ut idag, då det är väldigt välbehövligt men icke. Försökte vända mig om och tänka på något annat men det är rätt omöjligt då det känns som att de stod i mitt rum och borrade. Det var bara att gå upp. Som tur var så kom mamma in med Rocky, så jag fick flera stora morgonpussar, det gjorde det hela mycket bättre. Har nu fått i mig lite frukost och sitter och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Något som är säkert är att vi ska träna i e.m, löpbandet ska alltså få sig en omgång, fast i detta fall kommer jag nog fantisera om att det är några byggarbetare jag springer på...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0