en bra fredagsmorgon!

 
Äntligen, äntligen fredag! Som jag längtat efter denna dag. Men jisses vad fort veckan gått ändå! Hade en väldigt bra dag igår, fikade med Frida, trots att jag inte var det roligaste sällskapet kanske så var det mys att få träffa henne ♥ Och efter det mötte jag upp Sofia för en PW, också jättemysigt att träffa henne och förena nytta med nöje. Man pratar ju också på ett annat sätt när man promenerar. Är glad att hon och jag funnit varandra, vi är väldigt lika på många sätt faktiskt!
 
Mår helt okej idag, ingen större smärta i kroppen, dock stel i axlarna känner jag nu och väldigt trött. Hoppas verkligen jag får en god nattssömn i natt. Började morgonen med lite kaffe på mammas jobb, de har alltid fredagsfrukost och det är så härliga människor som jobbar där så det var en mycket bra start på dagen. Kanske ska kolla om det går att jag kommer dit varje fredagsmorgon? *blinkar med  stora, söta hundögon*. Ikväll är det jag som står för middagen hemma, ett riktigt gott laxrecept faktiskt. Kanske lägger ut det här senare?
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Mmm mysigt Emse att du kom med på en fika och lite skratt! :) Alltid en bra start på dagen, tur att vi är ett gäng flängbulor som är bra på skämt och skratt!! ha en bra Fredag, känns x-tra lyxigt för mig och paps att ha en middag att se fram emot!!
pysss <3

2013-04-12 @ 09:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0