Ensam är inte alltid stark Emma.

/Lånad av min fina Fanny/
 
Jag såg denna bild på Fannys blogg och detta är någonting jag verkligen måste ta till mig och jobba på. Jag ber sällan om hjälp utan tänker att jag ska fixa allt själv och att jag klarar allt själv. När jag var liten så sa jag alltid: "Kan själv!" och ja, det har väl blivit som ett inpräntat motto i skann på mig, men jag måste börja tvätta bort det från huvudet, jag måste börja be om hjälp och vara stolt över det. Ensam är inte alltid stark, så är det, men jag har bara fruktansvärt svårt att få in det i huvudet. Jag ska börja jobba på det, men det kommer vara otroligt svårt och tanken som flyger upp i huvudet när jag skriver det här är: "Äsch, ensam är visst stark, det är bara att köra på!", så ja, utmaningen är ju mastodontstor för mig men jag är inte den som ger upp. Det är bara att köra. Heja på mig är ni snälla!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Heja, heja!

2013-04-23 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0