ett år sedan mösspåtagningen.

 
Tänk att det är ett helt år sedan dessa bilder togs! Idag är det nämligen ett år sedan vi hade mösspåtagning och det var en helt underbar dag. Vi hade superfint väder, solen sken och humöret var självklart på topp! Alla 3or åkte från skolan till stan för att sedan kliva på en båt där vi åt gemensam lunch och satte på oss mössorna för första gången (ja vissa hade ju såklart provat de innan, men ändå) och den känslan var helt obeskrivlig! Efter lunchen så tog vi klassgruppbild och efter det bröt vi upp och alla åkte åt sina olika håll, dock höll sig de flesta kvar i stan och satte sig på olika uteservingar, vilket vi gjorde. Efter en skål och "fy fan vad vi är bra"-känsla gick vi till donken för en hamburgare och sedan åkte vi hem. Eftersom denna dag även innebär valborg så åkte jag hem till mamma och pappa där vi firade min mösspåtagning med champagne och jordgubbar för att sedan gå ner till Gustavsudde för att se på en brasa. Det var en riktigt underbar dag och när jag tänker tillbaka på det så fylls jag av kärlek och glädje. Det är dock väldigt svårt att ta in att det är ett år sedan... Tiden går alldeles för fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0