flera budskap i ett armband.

 
Några få detaljer på hur jag ser ut idag. Slappt och skönt, precis som jag gillare'. När jag var hos Cissa så bad hon mig läsa en bok om Frälsarkransen, vilket är ett armband där varje pärla symboliserar något i våra liv kort sagt. Jag är själv inte troende och inte Cissa heller på det sättet men budskapet med det hela är väldigt fint och man kan ju tolka det precis som man själv vill. Hon hade fått armbandet och boken av sin mamma för några år sedan och sa att jag skulle skaffa mig ett, så när jag kom hem så gick jag in direkt och sökte på det. Jag fick hem mitt igår och gillar det skarpt, jag beställde dock inte boken då jag läst den men jag kommer nog göra det sen för det är en sådan bok som man ska ta fram ibland och bara ögna igenom, så man blir påmind och motiverad. Nu ser jag och Cissa det mer som vårt vänskapsarmband, så fint och mysigt! ♥
 
HÄR kan ni läsa mer om Frälsarkrasen.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0