headphones

 
Har precis fått i mig lite lunch. Det gick bra hos Marie, dock var jag helt slut efteråt men nu efter lite mat så börjar orken komma tillbaka. Eftersom jag får permanenta nålar i ena örat nu så vill jag försöka undvika att använda headset, vilket jag gör hela tiden, då blir det lätt så att hörlurarna sitter och "gnager" på nålen så den lättare åker ut. Nu är det hela tio dagar innan jag ska till Marie igen och då behöver jag verkligen ha kvar nålen så länge jag bara kan. Jag vet att min bror har såna här headphones som man även kan prata i telefon med, så jag började kolla och hittade dessa. Eftersom jag har en sådan stor mobil så måste jag ha headset när jag pratar, dels för att det ser riktigt muppigt ut att prata i den + att jag får ont lätt när jag håller i den. Så jag beställde de här, och till min stora glädje så kostade de 249 kr, nedsatta från 600 kr. De är tydligen rätt populära och de hade fått bra recensioner så det känns bra. Stod att det även är snabb leverans så jag hoppas de kommer innan helgen :) Ni hittar de HÄR.
 
Nu ska jag ladda om, gå ut med Rocky och sedan blir det badmintonspel med bror. I'm gonna kick his butt ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud så snygga! Jag är också på jakt efter liknande efter att ha provat min systers, är ett helt annat ljud med och man slipper att dom ramlar ur öronen ;) perfekt på promenader!

Svar: Jaa jag tyckte osså att de var riktigt snygga! Klicka in på länken "HÄR" och kika, fanns riktigt snygga och bra priser :D!
Emmas fibromyalgi

2013-04-03 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0