hur mycket jag älskar dig.

 
Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva min kärlek till dig mamma. Allt vi gått igenom tillsammans har gjort oss så otroligt starka och jag skulle inte klara en dag utan dig vid min sida. Ett simpelt tack räcker inte och jag förstår inte i min vildaste fantasi hur du orkat och hur du orkar, men jag är så oändligt tacksam för att du gjort och gör det, för annars hade jag nog inte funnits här idag. Jag älskar dig, så mycket så mycket. Min älskade mamma ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Åhhh min Snorpa!! <3 du e för go du!! Vad skulle jag göra utan dig!???

Älskar dig åter & åter igen!!!
Tack mitt hjärta!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-04-29 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0